Náš reklamní kodex definuje základní principy obchodního oddělení a našeho přístupu ke spolupráci s komerčními subjekty. Definuje nezávislost redakce, principy označování reklamy, reportování a další záležitosti.
Vymyslíme kreativní řešení ke komunikaci vašich kampaní, která naplní vaše cíle a budou dostatečně zajímavá i pro cílovou skupinu.
Produkce
Zajistíme kompletní produkci naším in-house týmem. Profesionální videotým, zvukař, fotograf a moderátoři, které mladí lidé dobře znají.
Distribuce
Obsah, který spolu vytvoříme dostaneme před naše více než 2 miliony čtenářů a desetitisíce followerů.
Demografie
Oslovte unikátní cílovou skupinu, vaše zákazníky, více než dva miliony moderních lidí v Česku, které baví nejnovější vychytávky, zajímají se o módu, hudbu, filmy a technologie.
Věkové rozdělení návštěvníků
Slovensko
Česko
12-17
8%
8%
(přibližně 101 118 lidí)
18-24
47%
47%
(přibližně 539 448 lidí)
25-30
24%
24%
(přibližně 275 994 lidí)
31-34
7%
7%
(přibližně 81 852 lidí)
35-44
7%
7%
(přibližně 86 070 lidí)
45+
4%
4%
(přibližně 55 404 lidí)
Počet lidí je orientační a je vypočítán z počtu reálných uživatel na dané doméně a procentuálního poměru uživatel a jejich věku z našich dat.
Jen přes náš web oslovíte velkou část moderní a převážně mladé cílové skupiny v Česku. Podle našich dat 71 % naší cílové skupiny je ve věku 18 až 30 let.
Návštěvnost a followeři
Jen Slovensko
Jen Česko
dohromady
Web
1 326 1121 731 2573 057 369
reálnych uživatel
Instagram
412 000195 000607 000
followerů
Facebook
347 00076 798423 798
fanoušků
Youtube
200 00070 200270 200
odběratelů
Přehled možnosti inzerce
Zasáhněte své zákazníky různými formáty na míru: Články na webu, videa na YouTube, instagramové posty, podcasty a bannerová reklama. Obsah vždy přizpůsobený kanálu, na ktorém je komunikovaný.
Nativní článek přirozeně komunikuje produkt/službu, má přidanou hodnotu – čtenář reklamu konzumuje formou zajímavého tématu. Obsah připravuje redakce Refresheru na předem dohodnuté a schválené téma. Téma navrhujeme buď na základě zadání od klienta, nebo vytváříme celou kampaň.
Články
Nativní článek
Zavřít
Nativní článek
Nativní článek přirozeně komunikuje produkt/službu, má přidanou hodnotu – čtenář reklamu konzumuje formou zajímavého tématu. Obsah připravuje redakce Refresheru na předem dohodnuté a schválené téma. Téma navrhujeme buď na základě zadání od klienta, nebo vytváříme celou kampaň.
Očekávané výsledky
3 000+ přečtení, při tématech blízkých cílové skupině 10 000+.
Možnosti formátu
Představení produktu/služby
Popis
Představení produktu/služby může být v rámci nativního článku zakomponované do tématu souvisejícího s daným produktem/službou nebo může jít o článek, který je kompletně věnován produktu/službě či aktivitě, kterou chce klient komunikovat. Článek je publikován na hlavní stránce s označením „Sponzorovaný obsah“.
Longform je nativní článek s náročnější tématem, kterému se copywriter věnuje do hloubky. Téma článku vybírá copywriter tak, aby se obsahově hodilo ke klientovi a kampani, kterou chce komunikovat. Článek by měl mít edukativní charakter a přinést tak čtenáři hodnotné informace. Článek je publikován na hlavní stránce s označením „Sponzorovaný obsah“.
Kvíz
Popis
Krátký článek s napojením na kvízové otázky. Téma kvízu je přizpůsobeno vždy tak, aby bylo pro čtenáře zajímavé a zároveň tak, aby měl klient v úvodním textu dostatek prostoru pro odkomunikování důležitých informací o produktu/aktivitě. Standardně kvíz obsahuje 10 otázek s jednou správnou odpovědí. Kvíz je publikován na hlavní stránce s označením „Sponzorovaný obsah“.
Krátký článek s napojením na kvízové otázky. Téma kvízu je přizpůsobeno vždy tak, aby bylo pro čtenáře zajímavé a zároveň tak, aby měl klient v úvodním textu dostatek prostoru pro odkomunikování důležitých informací o produktu/aktivitě. Standardně kvíz obsahuje 10 otázek s 3–4 možnostmi, bez správné odpovědi. Výsledkem kvízu je charakteristika nebo doporučení na základě odpovědí. Kvíz je publikován na hlavní stránce s označením „Sponzorovaný obsah“.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí nenuceně a přirozeně prezentovat svůj produkt/službu/event nebo pro klienty, kteří chtějí využít produkční schopnosti Refresheru.
Specifikace
Hotový nativní článek je v rozsahu minimálně 700 slov, při longform článcích přibližně 1500 slov.
Článek obsahuje do 10 ilustračních fotografii.
Článek zůstává na webu minimálně 365 dní, standardně na neurčito.
Technické požadavky
Vyplněný brief
Ilustrační fotografie s uvedeným zdrojem / autorem fotografie – ideální jsou fotky na šířku, max. 5Mb
Proklikové odkazy / měřicí kódy (nepovinné)
Články
PR článek
PR článek
Článek, resp. tisková zpráva, jehož kompletní přípravu zajišťuje klient. Refresher schvaluje obsah a případně navrhne úpravy textu. Článek je publikován na hlavní stránce ve vyhrazeném boxu s označením PR zpráva.
Články
PR článek
Zavřít
PR článek
Článek, resp. tisková zpráva, jehož kompletní přípravu zajišťuje klient. Refresher schvaluje obsah a případně navrhne úpravy textu. Článek je publikován na hlavní stránce ve vyhrazeném boxu s označením PR zpráva.
Očekávané výsledky
1 500+ přečtení bez dodatečné podpory.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí mít absolutní kontrolu nad obsahem i za cenu nižší čtenosti. Pro klienty, kteří uvádějí na trh produkt/službu/značku, kterou naše cílovka ještě nezná. Pro klienty, kteří nemají k dispozici rozpočet a kapacity na nativní obsah.
Specifikace
Článek je publikován na hlavní stránce pod profilem Sponzorovaný obsah.
Hotový článek v rozsahu minimálně 400 slov v textovém dokumentu dodává klient.
Článek obsahuje 3-4 ilustrační fotografie.
Článek zůstává na webu minimálně 365 dní, standardně na neurčito.
Technické požadavky
Hotový článek v rozsahu minimálně 400 slov v textovém dokumentu (např. pdf, word).
Ilustrační fotografie s uvedeným zdrojem / autorem fotografie – ideální jsou fotky na šířku.
Článek s umístěnými odkazy směřujícími na web klienta. Články jsou vhodné pro linkbuilding jako součást optimalizace pro vyhledávače.
Články
SEO článek
Zavřít
SEO článek
Článek s umístěnými odkazy směřujícími na web klienta. Články jsou vhodné pro linkbuilding jako součást optimalizace pro vyhledávače.
Očekávané výsledky
Negarantované.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí zlepšit svou pozici ve vyhledávačích.
Specifikace
Článek je publikován v sekcí (podle tématu) s označením „PR zpráva“.
Hotový článek v rozsahu minimálně 400 slov v textovém dokumentu dodává klient
Článek obsahuje 3-4 ilustrační fotografie
Článek zůstává na webu minimálně 365 dní, následně v archivu na neurčito.
Technické požadavky
Článek v textovém dokumentu v libovolném rozsahu.
Proklikové linky s vyznačením umístění.
Články
PR článek
Display reklama
Video reklama
Display reklama
Video reklama
Video reklama může být INSTREAM nebo OUTSTREAM.
Display reklama
Video reklama
Zavřít
Video reklama
Video reklama může být INSTREAM nebo OUTSTREAM.
INSTREAM
Video reklama umístěna před videa z produkce Refresheru v článcích na webu. Funguje principiálně podobně jako reklama v YouTube videích. Vaše reklama se spustí před videem, když video čtenář manuálně spustí. Reklamu je možné přeskočit po 6 sekundách.
OUTSTREAM
Vaše reklama se spouští samostatně, v těle článku, a pouze v případě, když na danou lokalitu uživatel doscrolluje a vidí ji. Nespustí se video mimo monitor. Tato reklama je o něco méně efektivní, protože čtenář čte a sleduje text, ne video, ale také mnohem levnější než IN-STREAM.
Pro koho ano
Pokud máte pěkné video určené ke konzumaci na internetu. Délka videa může být od 6 sekund po přibližně 45 sekund.
Video reklamu je možné nakupovat Programmaticky prostřednictvím DV360.
Ukázka přehrávače a IN-STREAM reklamy
Přehled výkonnosti
CTR low
CTR medium
CTR high
INSTREAM
3%
8%
20%
OUTSTREAM
0.1%
0.25%
0.5%
Články
SEO článek
Display reklama
Bannerová reklama
Bannerová reklama
Bannerová reklama umístěná na webu. Všechny formáty jsou brandsafe (díky aplikování filtru se vaše bannerové plochy nezobrazí při obsahu, který může vyvolávat negativní emoce) a viewable (banner se načítá těsně před tím, než se dostane na obrazovku uživatele – díky tomu se započítávají pouze imprese bannerů, které se uživateli skutečně zobrazily; bannery jsou efektivnější a zároveň šetříme Vaše peníze) Přibližně 80 % našich čtenářů navštěvuje web z mobilu, proto doporučujeme využít zejména formáty určené pro mobil, desktop formáty jsou vhodné při dlouhodobějších kampaních, případně jako doplněk k formátům určeným pro mobil.
Display reklama
Bannerová reklama
Zavřít
Bannerová reklama
Bannerová reklama umístěná na webu. Všechny formáty jsou brandsafe (díky aplikování filtru se vaše bannerové plochy nezobrazí při obsahu, který může vyvolávat negativní emoce) a viewable (banner se načítá těsně před tím, než se dostane na obrazovku uživatele – díky tomu se započítávají pouze imprese bannerů, které se uživateli skutečně zobrazily; bannery jsou efektivnější a zároveň šetříme Vaše peníze) Přibližně 80 % našich čtenářů navštěvuje web z mobilu, proto doporučujeme využít zejména formáty určené pro mobil, desktop formáty jsou vhodné při dlouhodobějších kampaních, případně jako doplněk k formátům určeným pro mobil.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí být kontinuálně „na očích“ a připomínat se lidem. Pro klienty, kteří nechtějí tvořit obsah nebo nemají rozpočet a kapacity na tvorbu obsahu. Pro klienty, pro které je vysoký zásah důležitější než komunikovat téma do hloubky.
Možnosti formátu
Standardní display formáty
square - 300x300, 300x250, 250x250, 336x280
doublesquare - 300x600
leaderboard & billboard - 728x90, 970x250, 900x200, 1000x100
Dáta dostupná na direct / preferred / guaranteed dealy
věk
pohlaví
region původ/zájem
sport – sledovíní/zájem
sport – aktivně
plán nákupu bytu (do 1,2,3 let)
kuřák
zrak
zájem o zdravý životní styl
Dostupnost:
Data dostupná jen v případě nastavování dealů přes Google.
Zběr a využití:
Data jsou sbírána přes dotazník na webu, návštevník vyplňuje informace manuálně. Kdykoli si může data smazat a změnit. Neposkytujeme je třetím stranám a na využití mimo naše kanály.
Specifičtější cílení:
Dokážeme sbírat i specifická data v případě větších inzerentů.
Velikost vzorek:
Záleží na otázce, u základních jako věk a pohlaví přes 100 tisíc, specifičtější otázky jen v tisících.
Brandsafety filtr
Máme k dispozici brandsafe filtr, který nezobrazuje reklamu u obsahu, který není vhodný pro inzerenta, značku. Filtry máme nastavené na 2 úrovně:
Úroveň 1 – neštěstí Slova, která se spojuj s negativními zprávami a neštěstími, drogami, krví. Častá klíčová slova ve zpravodajství.
Úroveň 2 – neštěstí + děti K filtru negativních klíčových slov přidává i slova, která se spojují s dětmi.
Viditelnost a výkon jednotlivých ploch
MOBIL
DESKTOP
Formát
CTR
Viewability
CTR
Viewability
Above the fold
0.75%
50%
0.73%
54%
In content
1.20%
70%
0.60%
75%
Below the fold
0.30%
33%
0.22%
40%
Right panel
není k dispozici
není k dispozici
0.30%
65%
Outstream
není k dispozici
80%
není k dispozici
80%
Branding
není k dispozici
není k dispozici
0.50%
65%
Přibližná kapacita jednotlivých velikostí kreativ (imprese, měsíčně)
ČESKO
SLOVENSKO
Formát
Spolu
Desktop
Mobil
Spolu
Desktop
Mobil
300x300/336x280/300x250
2 550 000
250 000
2 300 000
2 550 000
250 000
2 300 000
300x600 / 160x600
3 570 000
200 000
3 370 000
3 570 000
200 000
3 370 000
970x90 / 900x250
180 000
180 000
0
180 000
180 000
0
2000x1400
180 000
180 000
0
180 000
180 000
0
Video oustream
2 000 000
130 000
1 870 000
2 000 000
130 000
1 870 000
Display reklama
Video reklama
Display reklama
Programatický nákup a prodej
Programatický nákup a prodej
Drtivou většinu našich display ploch je možné nakoupit programaticky. Na prodej využíváme SSP platformu Google AdManager a AdFrom. Každá z SSP má svá specifika. Při programatickom nákupu vám dokážeme k privátním dealům poskytnout cílení na základě dat o našich návštěvnících, cílit jen brandsafe obsah a plochy s vysokou viewabilitou a CTR.
Display reklama
Programatický nákup a prodej
Zavřít
Programatický nákup a prodej
Drtivou většinu našich display ploch je možné nakoupit programaticky. Na prodej využíváme SSP platformu Google AdManager a AdFrom. Každá z SSP má svá specifika. Při programatickom nákupu vám dokážeme k privátním dealům poskytnout cílení na základě dat o našich návštěvnících, cílit jen brandsafe obsah a plochy s vysokou viewabilitou a CTR.
Dáta dostupná na direct / preferred / guaranteed dealy
věk
pohlaví
region původ/zájem
sport – sledovíní/zájem
sport – aktivně
plán nákupu bytu (do 1,2,3 let)
kuřák
zrak
zájem o zdravý životní styl
Dostupnost:
Data dostupná jen v případě nastavování dealů přes Google.
Zběr a využití:
Data jsou sbírána přes dotazník na webu, návštevník vyplňuje informace manuálně. Kdykoli si může data smazat a změnit. Neposkytujeme je třetím stranám a na využití mimo naše kanály.
Specifičtější cílení:
Dokážeme sbírat i specifická data v případě větších inzerentů.
Velikost vzorek:
Záleží na otázce, u základních jako věk a pohlaví přes 100 tisíc, specifičtější otázky jen v tisících.
Využíváme nasledovné SSP
Specifika nákupu prostoru na Refresheru podle SSP
standardní formáty
branding
video outstream
rich media
detailní cílení + data Refresheru
brandsafe filtry
Informace k plochám
Above the fold - první plocha, která se návštevníkovi načítá, nad nadpisem.
In content - plochy se načítají v obsahu článku.
Below the fold - pod obsahem článků, níže položené a méně výkonné plochy.
Right panel - pravý panel, jen na desktopu.
Branding - branding, jen na desktopu, velikost 2000x1400.
Outstream - outstream, vkládání podobné jako in content, v obsahu.
Velikosti - 300x300, 300x250, 336x280, 970x250, 300x600, 160x600. Dokážeme doplnit a nastavit podle požadavků.
Viditelnost a výkon jednotlivých ploch
MOBIL
DESKTOP
Formát
CTR
Viewability
CTR
Viewability
Above the fold
0.75%
50%
0.73%
54%
In content
1.20%
70%
0.60%
75%
Below the fold
0.30%
33%
0.22%
40%
Right panel
není k dispozici
není k dispozici
0.30%
65%
Outstream
není k dispozici
80%
není k dispozici
80%
Branding
není k dispozici
není k dispozici
0.50%
65%
Brandsafety filtr
Máme k dispozici brandsafe filtr, který nezobrazuje reklamu u obsahu, který není vhodný pro inzerenta, značku. Filtry máme nastavené na 2 úrovně:
Úroveň 1 – neštěstí Slova, která se spojuj s negativními zprávami a neštěstími, drogami, krví. Častá klíčová slova ve zpravodajství.
Úroveň 2 – neštěstí + děti K filtru negativních klíčových slov přidává i slova, která se spojují s dětmi.
Přibližná kapacita jednotlivých velikostí kreativ (imprese, měsíčně)
ČESKO
SLOVENSKO
Formát
Spolu
Desktop
Mobil
Spolu
Desktop
Mobil
300x300/336x280/300x250
2 550 000
250 000
2 300 000
2 550 000
250 000
2 300 000
300x600 / 160x600
3 570 000
200 000
3 370 000
3 570 000
200 000
3 370 000
970x90 / 900x250
180 000
180 000
0
180 000
180 000
0
2000x1400
180 000
180 000
0
180 000
180 000
0
Video oustream
2 000 000
130 000
1 870 000
2 000 000
130 000
1 870 000
Display reklama
Bannerová reklama
Social
Instagram post
Social
Instagram post
Instagram post je vhodným formátem na podporu jiného existujícího obsahu, ale zároveň i na přímou komunikaci krátké informace. Výhodou postu je jeho interaktivita – lidé se mohou vyjádřit k tématu v komentářích, označovat přátele, což výrazně zvyšuje dosah. Z postu můžeme směřovat lidi na článek nebo web klienta prostřednictvím link in bio – odkazu uloženého v popisu profilu. Post je zveřejněn na profilu @refreshercz a zůstává tam minimálně 365 dní.
Social
Instagram post
Zavřít
Instagram post
Instagram post je vhodným formátem na podporu jiného existujícího obsahu, ale zároveň i na přímou komunikaci krátké informace. Výhodou postu je jeho interaktivita – lidé se mohou vyjádřit k tématu v komentářích, označovat přátele, což výrazně zvyšuje dosah. Z postu můžeme směřovat lidi na článek nebo web klienta prostřednictvím link in bio – odkazu uloženého v popisu profilu. Post je zveřejněn na profilu @refreshercz a zůstává tam minimálně 365 dní.
Očekávané výsledky
7.000-20.000+ oslovených uživatel
Možnosti formátu
Příspěvek s naším templatem + link in bio
Podpůrný formát k článku. V popisu jsou stručně odkomunikované nejdůležitější informace z článku a v popisu profilu je k postu přiřazen klikatelný link na článek. V popisu může být označen profil klienta a vybraný hashtag.
Pro klienty, kteří chtějí podpořit již existující obsah (článek, web, video...). Pro klienty, kteří chtějí odkomunikovat krátkou informaci nebo navnadit lidi na obsah. Pro klienty, kteří chtějí vytvářet živý obsah, do kterého se mohou zapojit –> interaktivita, engagement (označují se lidé)
Kdo sleduje náš instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Display reklama
Programatický nákup a prodej
Social
Instagram story
Instagram story
Instagramové story je vhodným formátem na podporu jiného existujícího obsahu. V rámci 15 sekund dokážeme efektivně komunikovat nejdůležitější informace a navnadit lidi na obsah, na který je díky prokliku můžeme rovnou směřovat. Story je zveřejněno na profilu @refreshercz a viditelné 24 hodin od zveřejnění.
Social
Instagram story
Zavřít
Instagram story
Instagramové story je vhodným formátem na podporu jiného existujícího obsahu. V rámci 15 sekund dokážeme efektivně komunikovat nejdůležitější informace a navnadit lidi na obsah, na který je díky prokliku můžeme rovnou směřovat. Story je zveřejněno na profilu @refreshercz a viditelné 24 hodin od zveřejnění.
Očekávané výsledky
7 000 – 12 000+ oslovených uživatel
Možnosti formátu
template story + swipe up na článek / web klienta
story na míru / interaktivní story
např. anketa
nativní story
např. z natáčení videa, z eventu nebo firemní snídaně
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí podpořit již existující obsah (článek, web, video...)
Kdo sleduje náš instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Social
Instagram post
Social
Instagram soutěž
Instagram soutěž
Instagramová soutěž je soutěžně upravený instagramový post zveřejněný ve feedu na profilu @refreshercz. V rámci popisu můžeme odkomunikovat zajímavou informaci o produktu nebo o samotné značce. Vizuál i popis soutěže připravuje a publikuje Refresher po schválení klientem. Instagramová soutěž vytváří kolem produktu/služby auru exkluzivity a přirozeně zvyšuje zájem lidí o značku.
Social
Instagram soutěž
Zavřít
Instagram soutěž
Instagramová soutěž je soutěžně upravený instagramový post zveřejněný ve feedu na profilu @refreshercz. V rámci popisu můžeme odkomunikovat zajímavou informaci o produktu nebo o samotné značce. Vizuál i popis soutěže připravuje a publikuje Refresher po schválení klientem. Instagramová soutěž vytváří kolem produktu/služby auru exkluzivity a přirozeně zvyšuje zájem lidí o značku.
Instagram Reels jsou krátká videa s maximální délkou 30 sekund, často doplněná o hudební ukázky. Jejich obsah je většinou dynamický, uvolněný a zábavný. Formou připomínají Instagram stories, Reels ale po 24 hodinách nezmizí. Na profilu mají zvláštní umístění, mohou být ale také součástí feedu. Jejich hlavní výhodou je vysoký organický reach – protože jde o nejnovější formát, v rámci algoritmu má nejvyšší prioritu.
Social
Instagram reels
Zavřít
Instagram reels
Instagram Reels jsou krátká videa s maximální délkou 30 sekund, často doplněná o hudební ukázky. Jejich obsah je většinou dynamický, uvolněný a zábavný. Formou připomínají Instagram stories, Reels ale po 24 hodinách nezmizí. Na profilu mají zvláštní umístění, mohou být ale také součástí feedu. Jejich hlavní výhodou je vysoký organický reach – protože jde o nejnovější formát, v rámci algoritmu má nejvyšší prioritu.
Očekávané výsledky
20 000+ oslovených uživatelů
Pro koho ano
Pro klienty, kteří se nebrání oslovit publikum zábavnou formou, a kteří chtějí zařadit do své komunikace netradiční formáty, které baví lidi. Pro klienty, kteří chtějí odkomunikovat krátkou a jasnou informaci.
TikTok je jedním z nejnovějších oblíbených přírůstků mezi sociálními sítěmi, na níž se soustřeďuje zejména mladá cílová skupina v rozmezí od 13 do 30 let. Jde o platformu, která staví na trendu vizuální komunikace, kterou generace Z preferuje. TikTok posty jsou krátká videa, které uvolněnou a zábavnou formou komunikují základní informace o produktu/službě. Výhodou tohoto odlehčeného formátu je velký potenciál virálnosti, protože jde často o vtipné video, na které může navázat dalším videem i samotný uživatel. Délka videa se musí pohybovat v rozmezí 10 až 60 sekund. Post je umístěn na profilu Refresher CZ.
Social
TikTok post
Zavřít
TikTok post
TikTok je jedním z nejnovějších oblíbených přírůstků mezi sociálními sítěmi, na níž se soustřeďuje zejména mladá cílová skupina v rozmezí od 13 do 30 let. Jde o platformu, která staví na trendu vizuální komunikace, kterou generace Z preferuje. TikTok posty jsou krátká videa, které uvolněnou a zábavnou formou komunikují základní informace o produktu/službě. Výhodou tohoto odlehčeného formátu je velký potenciál virálnosti, protože jde často o vtipné video, na které může navázat dalším videem i samotný uživatel. Délka videa se musí pohybovat v rozmezí 10 až 60 sekund. Post je umístěn na profilu Refresher CZ.
Očekávané výsledky
1 000+ oslovených uživatel
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí oslovit mladou cílovou skupinu nativní a kreativní formou.
Pravidelný zpravodajský formát, jehož prostřednictvím přinášíme nejzajímavější události uplynulých dní ze světa módy, hudby, technologií a všeho, co zajímá generaci Y a Z. Každá část se věnuje přibližně 8 tématům, která uvádí moderátorská dvojice. Zprávy jsou ilustrovány fotografiemi a videoukázkami, doplňují je krátké reportáže. Freshnews vycházejí vždy ve středu.
Nativní video produkce
Freshnews
Zavřít
Freshnews
Pravidelný zpravodajský formát, jehož prostřednictvím přinášíme nejzajímavější události uplynulých dní ze světa módy, hudby, technologií a všeho, co zajímá generaci Y a Z. Každá část se věnuje přibližně 8 tématům, která uvádí moderátorská dvojice. Zprávy jsou ilustrovány fotografiemi a videoukázkami, doplňují je krátké reportáže. Freshnews vycházejí vždy ve středu.
Očekávané výsledky
5 000 – 15 000+ zhlédnutí
Možnosti reklamního umístění
Sponzoring
Popis
Umístění brandingu v úvodu a v závěru videa (grafika + mluvený claim). Délka úvodního umístění: 5–7 sekund, délka závěrečného umístění: 15 sekund.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce, spojovat se se silnou značkou Refresher.
Příklad
Technické požadavky
Statický obrázek nebo video v maximální délce 7 sekund (rozměr 1920x1080px, formát .jpg nebo .mp4).
Sponzorský odkaz / claim v textovém dokumentu.
Závěrečná obrazovka.
60–90 vteřinová reportáž
Popis
Krátká reportáž se zařazením mezi zprávy. V rámci reportáže umíme v krátkosti představit produkt, připravit report z eventu, vyzdvihnout nejdůležitější informace služby.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí stručně a efektivně informovat lidi o produktu/službě/eventu.
Příklad
Zmínění článku/soutěže a ukázka z videa
Popis
Krátká vsuvka, v níž odkomunikujeme ty nejdůležitější informace z článku, ilustrovaná video záběry. V případě videa mezi zprávy zakomponujeme krátkou ukázku jak teasing samostatného videa ještě před zveřejněním nebo po zveřejnění videa jako připomenutí. Délka vstupu: 30 sekund.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí podpořit výsledky už existujících výstupů a zasáhnout cílovou skupinu, které obsah na jiné platformě mohl uniknout.
Príklad
Technické požadavky
Video vhodné jako ilustrační záběry.
Product placement
Popis
Nativní zakomponování produktu – např. oblečení moderátorů.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce, spojovat se se silnou značkou Refresher.
Príklad
Kdo sleduje Freshnews?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Social
TikTok post
Nativní video produkce
Samostatné video / vlog
Samostatné video / vlog
Neformální nativní video formát, v rámci kterého mohou diváci sledovat, jak pracujeme, cestujeme a někdy je necháme nahlédnout i do našeho soukromí. Jde o uvolněný, autentický formát, do kterého můžeme přirozeně zapojit i klienta.
Nativní video produkce
Samostatné video / vlog
Zavřít
Samostatné video / vlog
Neformální nativní video formát, v rámci kterého mohou diváci sledovat, jak pracujeme, cestujeme a někdy je necháme nahlédnout i do našeho soukromí. Jde o uvolněný, autentický formát, do kterého můžeme přirozeně zapojit i klienta.
Očekávané výsledky
5 000+ zhlédnutí
Možnosti reklamního umístění
Díl na míru
téma vlogu přizpůsobíme tak, aby se tématicky hodilo ke klientovi a produktu nebo službě, které chce odkomunikovat a zároveň tak, aby umístění působilo přirozeně
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce. Pro klienty, kteří chtějí svůj produkt/službu dostat do povědomí nativně.
Příklady
Kdo sleduje naše vlogy?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Nativní video produkce
Freshnews
Nativní video produkce
Ankety
Ankety
Ankety jsou pravidelným formátem, v rámci nějž náhodným respondentům v ulicích klade moderátor otázky, na které chce znát odpověď celé Česko. Každá anketa má otázky zaměřené na jiné téma, ale produkujeme i pravidelné videoseriály. Respondenty, za odvahu odpovědět, odměňujeme různými dárky – produkty nebo poukázkami od klientů.
Nativní video produkce
Ankety
Zavřít
Ankety
Ankety jsou pravidelným formátem, v rámci nějž náhodným respondentům v ulicích klade moderátor otázky, na které chce znát odpověď celé Česko. Každá anketa má otázky zaměřené na jiné téma, ale produkujeme i pravidelné videoseriály. Respondenty, za odvahu odpovědět, odměňujeme různými dárky – produkty nebo poukázkami od klientů.
Možnosti reklamního umístění
Anketa na míru
Popis
Téma ankety přizpůsobujeme tak, aby se tematicky hodilo ke klientovi a produktu nebo službě, které chce odkomunikovat.
Očekávané výsledky
5 000+ zhlédnutí
Příklad
Anketa Co posloucháš?
Popis
Lidí v ulicích se ptáme na to, co právě poslouchají a na další otázky spojené s hudbou.
Očekávané výsledky
10 000+ zhlédnutí
Příklad
Anketa Co... a kolik to stálo?
Popis
Lidí se ptáme na konkrétní věc, kterou vlastní podle období/sezony a na to, kolik je to stálo – např. Co máš na sobě a kolik to stálo?
Očekávané výsledky
40 000+ pozretí
Příklad
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce. Pro klienty, kteří uvádějí na trh produkt, který chtějí představit a dostat mezi lidi. Pokud není prostor vymyslet něco unikátního, využijeme zaběhnutý a úspěšný formát.
Kdo sleduje ankety?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Nativní video produkce
Samostatné video / vlog
Nativní video produkce
Testovačka
Testovačka
Testovačka je video formát, v rámci nějž testujeme produkty a služby, cílem čehož je informovat a shrnout pro diváka plusy a minusy, aby dokázal lépe zhodnotit budoucí koupi. Video uvádí moderátor, který si k sobě většinou pozve zajímavého hosta, spolu s nímž testují daný produkt/službu a autenticky komentují svou zkušenost. V závěru testování máme možnost zmínit zvýhodněnou nabídku pro naše diváky, aby produkt/službu mohli otestovat i oni sami. Zároveň je to další způsob, jak měřit dosah a zájem lidí o značku.
Nativní video produkce
Testovačka
Zavřít
Testovačka
Testovačka je video formát, v rámci nějž testujeme produkty a služby, cílem čehož je informovat a shrnout pro diváka plusy a minusy, aby dokázal lépe zhodnotit budoucí koupi. Video uvádí moderátor, který si k sobě většinou pozve zajímavého hosta, spolu s nímž testují daný produkt/službu a autenticky komentují svou zkušenost. V závěru testování máme možnost zmínit zvýhodněnou nabídku pro naše diváky, aby produkt/službu mohli otestovat i oni sami. Zároveň je to další způsob, jak měřit dosah a zájem lidí o značku.
Očekávané výsledky
5 000+ zhlédnutí
Možnosti reklamního umístění
Díl na míru
Video je vždy zaměřené na testování konkrétního produktu/služby.
Pro koho ano
Pro klienty s produktem nebo službou, u kterých si věří a chtějí demonstrovat funkcionalitu nebo hlavní výhody. Klient musí být připraven, že jde o formát, který je striktně objektivní, proto mohou být zmíněny i nevýhody, můžeme dát promo kód.
Příklady
Kdo sleduje naše Testovačky?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Nativní video produkce
Ankety
Nativní video produkce
Backstage
Backstage
Videoseriál mapující hudební akce, v rámci nějž divákům ukazujeme místa, kam se běžný návštěvník koncertu nedostane. Každá část je z koncertu jiného interpreta z různých českých, ale i zahraničních měst. Součástí odvázaného formátu je i rozhovor s vystupujícím interpretem a anketa s návštěvníky.
Nativní video produkce
Backstage
Zavřít
Backstage
Videoseriál mapující hudební akce, v rámci nějž divákům ukazujeme místa, kam se běžný návštěvník koncertu nedostane. Každá část je z koncertu jiného interpreta z různých českých, ale i zahraničních měst. Součástí odvázaného formátu je i rozhovor s vystupujícím interpretem a anketa s návštěvníky.
Očekávané výsledky
20 000+ zhlédnutí
Možnosti reklamního umístění
Sponzoring
Umístění brandingu v úvodu a v závěru videa (grafika + mluvený claim). Délka úvodního umístění: 5–7 sekund, délka závěrečného umístění: 15 sekund.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce a jejich produkty/služby jsou zároveň spojeny s nočním životem a zábavou.
Příklady
Kdo sleduje naši Backstage?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Nativní video produkce
Testovačka
Nativní video produkce
Rozhovory
Rozhovory
Video rozhovory se zajímavými osobnostmi, či ambasadory klientů.
Nativní video produkce
Rozhovory
Zavřít
Rozhovory
Video rozhovory se zajímavými osobnostmi, či ambasadory klientů.
Očekávané výsledky
20 000+ zhlédnutí
Možnosti reklamního umístění
Sponzoring
Umístění brandingu v úvodu a v závěru videa (grafika + mluvený claim). Délka úvodního umístění: 5–7 sekund, délka závěrečného umístění: 15 sekund.
Nativní zakomponování
Nativní odkomunikování kampaně/produktu/eventu klienta v rámci rozhovoru.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce a jejich produkty/služby jsou zároveň spojeny s nočním životem a zábavou.
Příklady
Nativní video produkce
Backstage
Nativní video produkce
Jiné
Jiné
V rámci dlouhodobé spolupráce připravujeme projekty šité na míru pro klienta. Téma a charakter projektu se přizpůsobuje vždy potřebám, komunikaci a cílům klienta. Nový formát vždy připravíme tak, aby šlo o něco jedinečného.
Nativní video produkce
Jiné
Zavřít
Jiné
V rámci dlouhodobé spolupráce připravujeme projekty šité na míru pro klienta. Téma a charakter projektu se přizpůsobuje vždy potřebám, komunikaci a cílům klienta. Nový formát vždy připravíme tak, aby šlo o něco jedinečného.
Speciální projekty
Jak vzniká hit?
Popis
Krátký nemoderovaný dokument ve stylu rozhovoru, popisující vznik populární hudební nahrávky známé osobnosti z řad raperů, zpěváků, ale i hudebních producentů.
Očekávané výsledky
10 000+ zhlédnutí
Príklady
Interhejty
Popis
Zábavné video, ve kterém známá osobnost trefně reaguje na kritické komentáře posbírané pod jeho videi či pod příspěvky na sociálních sítích.
Očekávané výsledky
20 000+ zhlédnutí
Príklad
Refresher Léto / Refresher Zima
Popis
Série unikátních vlogů, v rámci nichž divákům ukazujeme, že Česko je v létě i v zimě plné možností a zážitků. Produkce cestuje po Česku a setkává se s fanoušky, kteří je doprovázejí regionem a ukazují jim zajímavosti.
Očekávané výsledky
10 000+ zhlédnutí
Možnosti reklamního umístění:
sponzoring - umístění brandingu v úvodu videa, grafika + claim
product placement - nativní zakomponování produktu
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce a spojovat se se silnou značkou Refresher.
Příklad
Nativní video produkce
Rozhovory
Podcasty
Love Is On The Air (LIOTA)
Podcasty
Love Is On The Air (LIOTA)
LOVE IS ON THE AIR je podcast o vztazích a sexu. O vztazích nejen partnerských, ale i kamarádských či vztazích s rodiči a sami k sobě. Podcast vychází v úterý a čtvrtek. About na Spotify: „Láska, sex a trápení .Láska, sex a trápení. Doktorka Nikita a Docent Zach dále nemohli přihlížet české společnosti, která se pere se vztahy. Přátelskými i partnerskými. Už bude dobře... Jsme tu a řešíme ta nejpalčivější témata.“
Podcasty
Love Is On The Air (LIOTA)
Zavřít
Love Is On The Air (LIOTA)
LOVE IS ON THE AIR je podcast o vztazích a sexu. O vztazích nejen partnerských, ale i kamarádských či vztazích s rodiči a sami k sobě. Podcast vychází v úterý a čtvrtek. About na Spotify: „Láska, sex a trápení .Láska, sex a trápení. Doktorka Nikita a Docent Zach dále nemohli přihlížet české společnosti, která se pere se vztahy. Přátelskými i partnerskými. Už bude dobře... Jsme tu a řešíme ta nejpalčivější témata.“
Očekávané výsledky
7 000+ poslechů
Možnosti formátu
Sponzoring
Umístění nativního sponzoringu v přibližné délce 30 sekund v úvodu podcastu. Sponzoring zahrnuje umístění loga partnera v náhledovém obrázku podcastu, zmínění v článku a další šíření prostřednictvím sociálních sítí na profilu @refreshercz a @loveisontheair_podcast.
Nativní zakomponování
Zakomponování odkazu klienta do podcastu nativní formou ústního projevu moderátorů a jejich hostů. Informace, která má být obsažena, je předem dohodnutá s klientem.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce, jsou otevření netradičním spolupracím a kteří se chtějí spojovat se zajímavým projektem a silnou značkou Refresher.
Pro koho ano
Pro klienty, kteří chtějí budovat povědomí o značce, spojovat se se zajímavým projektem a silnou značkou Refresher a jejich produkt/služba je z gastro segmentu nebo s ním úzce souvisí.